lørdag 14. november 2009

Nok en fin dag med familien min <3

Martin, Adrian og jeg har vært i barnehagen i dag, og matet 5 små og søte kaniner, 4 høner og 1 hane og en katt. Koselig! Også har vi ryddet litt ute (hjemme), spist lunch med egg som vi fikk fra hønene og generelt hatt en veldig hyggelig dag :)
Adrian er litt forkjøla stakkar, men i fin form da, så nå er det koselig å slappe av litt inne. Jeg skal lese litt...handlingsplan for økologisk landbruk (15%-målet) for å være eksakt. Ikke helt det jeg er mest interessert i å lese, men man bør vel kanskje få denne hersens semesteroppgaven i havn snart.

Jeg har forresten verden beste kjærste! Mulig jeg har sagt det før? ;) Men guri malla for en flott mann jeg har funnet meg... Vært sammen i 10 mnd ca og har det fremdeles så utrolig godt sammen. Man har jo alltids noen dårlige dager nå og da, men vi klarer alltid å være et godt team og det er herlig. Dessuten er han en slik stepappa som man bare kan drømme om, og det er jo veldig viktig for meg.
Elsker deg så sinnsykt, Martin-min! :D
Og jeg gleder meg til vi skal gifte oss - og det blir antakelig ikke sånn kjeeeempelenge til. Da er det bare baby og huskjøp som mangler :)

Ønskelisten min er forresten oppdatert - sånn for de av dere som vil få bruk for den ;)

1 kommentar:

  1. sv: så hyggelig med koselig kommentar når man føler seg som cræp ;D

    ..høres ut som om du har kost deg hardt i helga ;) lykke til med semester oppgave da :)

    SvarSlett