onsdag 18. november 2009

En fin dag, til tross...

Har tatt vaksine (og er litt uggen og har armvondt), og derfor ikke fått dratt i stallen som jeg ville og har fått ufortjent møkka-melding fra Møkka selv (første kapittel, som heldigvis er over) - så egentlig burde jeg vært sur. Skjært meg i finger'n har jeg og, da jeg egentlig kun prøvde å treffe løken (men æsj, ikke lag forskrudde bilder om sistnevnte...anbefales ikke).

Men jeg er egentlig innmari blid! :D Har jo tross alt vaksinert meg for noe som kan være farlig, og det kjennes bra - selv om jeg ikke fikk ridd gull-troll-baby-hesten og har litt vondt. Har fått mail av studieveileder, som oppmuntret meg og ga meg noen bra alternativer/løsninger. Folk har vært så ålreite mot meg i dag (helsestasjonen, butikken, barnehagen), og har tasta med tre supre folk - som innebar hyggelig middagsinvitasjon, koselig prat, forståelse og lettende ventilering! Er godt å ha bra folk rundt seg.
Møkka selv skrev til meg, men det preller igrunn litt av. Blir sint med en gang, men så bare får det meg til å innse hvor glad jeg er i de vennene jeg har NÅ og i livet mitt generelt, og ikke minst minner meg på å sette pris på min egen fornuft, dømmekraft og væremåte. Det blir så tydelig når man ser andre som behandler folk som dritt - at man selv lever etter de riktige prinsippene, og har respekt for andre - at man blir satt pris på av enten venner eller verdens beste kjærste :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar