tirsdag 24. november 2009

Ang. denne overraskende, men hyggelige sms'n (og kapittel to)

Jeg får vel følge opp forrige innlegg.
Og prater litt i koder igjen: kapittel to er en av to sterke vennskap som har blitt revet ut av livsboka mi, eller noe sånt. Kapittel én hadde aldri trengt og vært der, og var et dårlig kapittel - mens kapittel to var et veldig bra et, som jeg kanskje nå får sjansen til å lime inn i boka mi igjen. For det er jo åpenbart noe som mangler der.

Som sagt tidligere, så møtte jeg på kapittel to her om dagen (,på samme dag som jeg møtte forferdelige kapittel én). Og denne meldingen tok vekk skuffelsen og erstattet den med glede, håp og savn. Håper ikke mer enn det som er fornuftig, for der har vært en konflikt, som kanskje må pirkes forsiktig borti - men jeg ble glad. Og det viser at jeg fremdeles bryr meg, og dermed er det riktig å gjøre et forsøk på å fikse det. Hun var tross alt den aller beste venninna jeg noen gang har hatt.

Sånn er det med dén saken, og når tenker jeg ikke si noe mer om dét i denne omgang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar