fredag 13. november 2009

Det snør!

Rettelse: det snøDDE. Kom et tynt lag, og så sluttet det igjen. Typpisk. Og jeg som ønsket meg snø og syns det var så deilig at det kom litt.

Har egentlig barnefrihelg, men så har vi dyre-helgevakt i barnehagen + karneval-barnebursdag på søndag - så derfor blir han hjemme i helga likevel. Og det er jo koselig! Blir kos å dra i barnehagen i morgen og søndag og stelle med kaninene, hønene og "Panter'n" :D
Også skal vi sikkert en tur i stallen; jeg for å ri; Martin og Adrian for å snekre :) Ah, hva mer kan man egentlig ønske seg enn koselige helger sammen med verdens mest fantastiske familie!

(PS: Tina - beklager hvis jeg har orddelingsfeil, skjønte plutselig ikke hva jeg drev med...haha... :) Rett meg hvis du gidder, jeg liker jo ikke å skrive feil!)

*smiler og er glad*

2 kommentarer:

  1. sv: haha..det er sant det, at det er gøy å være glad med suransikt ;)

    snø er ihvertfall veldig koselig :)

    SvarSlett
  2. Det heter «særskrivingsfeil», men av dem fant jeg nøyaktig null ;)

    SvarSlett