onsdag 25. november 2009

Har (for) mange planer og prosjekter i hodet...

Men det er jo ikke alle man får tid til, eller bør prioritere framfor viktigere sysler. Her er et forsøk på prioritert liste (ja jeg er en listeperson):
  1. Familien min - være mamma, kjæreste og litt husmor. For hvis ikke familielivet fungerer, fungerer ingenting annet heller.
  2. Lukas - ri og stelle med ham. Han er jo en del av familien han også da, men litt annerledes fordi han bor et annet sted enn hjemme (foreløpig!). Godt for kropp og sjel med hest, bevegelse og frisk luft.
  3. Studiene mine - lese så mye jeg klarer! Må jo lese for å bli ferdig med eksamener slik at jeg blir ferdig med bachelor (hvertfall).
  4. Musikk - jeg må begynne å synge. Og lage musikk med Martin. Det er like rundt hjørnet. Jeg vil også lære meg piano og fiolin, samt å bli bedre på gitar. Musikk er viktig!
  5. Male bilder og sy klær. Prosjekter jeg sjelden får tid til, men har lyst til.
Jah...jeg får prøve med det. Kanskje det kommer noen forandringer men... Jeg prøver å rydde opp i hodet mitt, derfor skriver jeg lister og prioriterer. Hvis noen lurte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar