mandag 16. november 2009

Litt av hvert!

Herrejemmeni, i dag har jeg truffet på to avsluttede kapitler. Det ene er jeg glad er over, mens det andre ble jeg bare litt skuffa over. Kapittel to snakket til meg, men var kaldt og lite imøtekommende. Litt skuffa over det. For det trenger ikke å være sånn (i motsetning til første kapittel)... Men så gjelder vel kanskje nederste del av forrige innlegg i dette tilfellet også *sies med sur stemme*.
Og ingen skjønner sikkert hva jeg babler om, men det er bedre enn at jeg plaprer løs med navn og diverse detaljer eller??! Selv om jeg gjerne skulle gjort det. For noen fortjener galle (hvertfall første kapittel).

Hvorfor klarer ikke jeg å sove når jeg legger meg først? For jeg burde sove nå, lider av søvnmangel og er veldig sliten, men jeg greier ikke å sove før vi er to i senga og huset er uten lyder. Bæsj.

Jeg har fått fire Biedermeyer-stoler (skrives det sånn tro?) i dag, fra 1880. Fine stolene.

ÆSJ! Surr i huet. Bare rot og tull. Kanskje muligens jeg er litt irri. Mhm...

6 kommentarer:

  1. ..det var da veldig som du skrev i koder da ;) ikke bare du som lider av søvnmangel..blæh! og jeg forventer at du tryller frem litt snø snart ;P

    SvarSlett
  2. Ja hehe...som du har skrevet noe om og; man må liksom prøve å ikke blogge FOR personlig når alle kan lese...men det er farskjken så vanskelig! :) Har veeeeldig lyst til å spytte ut alle uhumskhetene jeg har på lager, meeen da blir sikkert noen sinte (evt MER sinte) på meg, og det syns jeg er litt skummelt.
    Søvn er no dritt. Jeg skulle ønske man ikke trengte det. Synd man dør tilslutt, hvis man ikke sover! Hvis man ikke er en sånn som ikke trenger søvn da, de fins jo de og. Men de er sikkert egentlig veldig slitne inni hodene sine.
    Snø ja! Fankern ta detta regnet, tenk så mye snø det ville vært nå a, som det har regna så mye! *prøver hardt å trylle* Hm, kanskje man må prøve no god gammal heksekunst.

    Oi, nå var jeg usedvanlig bablete - helt finger-diaré jo! .....æsj. *ser for seg små rompehull på fingertuppene hvor det renner sånn tynn, blek fingerbæsj*
    Æ? :)

    SvarSlett
  3. ..æææææsj, rumpehull på fingertuppene..det må jeg ihvertfall ikke tenke på nå som alle fingrene mine er blå og svarte av maling..hihi;P
    jeg vil egentlig ikke nevne navn og lignende på bloggen min..syns ikke jeg har rett til å "vise dem fram" (om jeg ikke spørr først da..;) de som kjenner meg litt vil uansett for det meste (ikke alltid..hehe) skjønne hva jeg (egentlig) skriver om ;D og hvis noen føler seg truffet så er det bedre at de spørr hva jeg egentlig mente istedet for å lage krig.. det er dumt du syns det er skummelt at noen skal bli sint(ere) om du legger ut ting på DIN blogg, men syns også det er dumt å slenge dritt til en som alle skjønner hvem er..selv om man er veldig frustrert eller trist ;) ta heller fram en gammel heksebok og tryll frem litt snø og lag litt heksebrygg (varm kakao?) ;D

    SvarSlett
  4. Ja, det er nettopp derfor jeg ikke skriver mer enn jeg gjør (og ikke legger ut halvparten av det jeg skriver)... Og noen ganger skriver jeg kanskje litt mye ja, at det er litt obvious..vel vel...
    Jeg tror kanskje jeg har en anelse om hva du har skrevet om i koder som du sikkert ikke (helt) ville at noen skulle skjønne noe av eh osv..også. Men det kan jo egentlig være det samme, for noen ting er jo best i koder :D Eller noe sånt.

    SvarSlett
  5. ..jeg kjenner meg så veldig igjen i noe av det du skriver at jeg har blitt forskrekket..og tankefull;) så det kan være at du skjønner litt av hvert..;) Det er ikke sikkert alt er så obvious (vanskelig ord;)for alle..og noen ganger er det omvendt og..det kommer litt an på hvordan personene som leser tenker (og har opplevd)tror jeg da ihvertfall;)

    SvarSlett
  6. Jeg kjenner meg mye igjen i ting du skriver og, kanskje litt derfor jeg liker å lese bloggen din påssibli :)Ja, da regner jeg med at jeg skjønte det. Tror jeg. Men det sier vi ikke til noen, for det kan være helt hemmelig! (for da kan jeg helt trygt tro hva jeg tror hihi)
    Og ja, helt sant, det kommer jo helt an på personen som leser. Og det kan jo både være bra og dårlig :)

    SvarSlett