mandag 23. november 2009

Hodet mitt er fullt av galskap i dag

Så jeg skal bare kvitte meg med litt av det, så skapet blir ryddig igjen.

Er ikke alltid så lett å holde fortet når omgivelsene er forblåst, mørke og frynsete, spesielt når ens eget fort er bortimot falleferdig.

Ja, jeg snakker litt i gåter igjen i dag.

Det er irriterende å føle at noen er irritert på en, men ikke har noen måte å finne det ut på. Like irri som bananfluer.

Jeg vil ha litt tid for meg selv, men samtidig aldri være alene. Går det an å ha Eva-tid sammen med andre enn Eva?

Jeg er GLAD for at det har kommet flere hester i stallen, og at Lukas nå vil få selskap. Ikke noe "men" her.

Martin ble veldig glad for gårdsdagens innlegg. Og det er jeg glad for.

Adrian er hjemme fra barnehagen i dag, litt kvalm i den lille magen sin. Jeg er fristet til å skru på televisjonen. Nrk-super er både supert og hjernevaskende.

Jeg prøver å gjøre husarbeid, men jeg bare svirrer.

Er sliten, men kan ikke sove, og når jeg sover, sover jeg dårlig. Og jeg føler at jeg bruker i overkant mye tid på alt annet/alle andre enn meg selv og de tingene jeg BØR gjøre.

Det PLAGER meg at folk er falskt hyggelig og i tillegg dumme. Det er kanskje noe av det mest plagsomme noen kan gjøre mot meg - være falske og dumme.

Jeg har lyst til å synge. Veldig lyst. Men jeg har en sperre, som irriterer vettet av meg. For jeg trenger å synge. Synger alene da, men det blir ikke det samme....for jeg vil lage musikk. Men jeg kan jo ikke utelukkende gjøre det helt mutters alene.

Jeg syns det er mye usammenhengende rot i hodet mitt i dag. Det er også litt irriterende. Kanskje jeg er litt irritabel i dag. M...nei egentlig ikke. Bare litt svirrete.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar