lørdag 28. november 2009

Dagens hendelser og tilfeldige meninger

Jeg har kjørt bilen min fra Ski og hjem uten bremser. Nei, det var ikke no særlig, og hvis Adrian hadde sittet på hadde jeg ringt pappa. Men Martin og jeg tok sjansen, for det var ikke noe trafikk og ikke glatt. Bremsa på gira og kjørte i 40 hjem. Virkelig ingen bremser. Dustebil.

Har ommøblert i stua i dag, men ble ikke fornøyd.

Også har jeg rydda opp på pc'en til Martin, som var et rot uten like. Så det som var verdt og tas vare på, er flytta til ekstern harddisk og resten er avinnstallert, slettet og defragmentert.

Laget hjemmeside (blogg) til stallen har jeg gjort og. Sneisheniegaard.blogspot.com

Grunnen til disse syslene er at Adrian har vært hjemme i dag også, pga omgangssyke. Hurra.

I dag har jeg tenkt på bl.a. at jeg er fryktelig irritert over tanken på at noen mennesker ikke tenker på at barna deres kan ta skade av (i form av både dårlig innflytelse og helse) når man røyker i samme hus som dem og SPESIELT HASJ. Noen foreldre er så utrolig dumme, korttenkte og naive at jeg får helt mark. Barn skal ikke ha røyk på seg, og SPESIELT IKKE HASJRØYK! Og det hjelper faktisk ikke at de ikke røyker når barna sover, for de får i seg de skadelige stoffene likevel siden de blir sittende i møbler, gardiner o.l. Jeg fatter ikke hvorfor enkelte foreldre bare gir faen i slike ting, det gjør meg fryktelig provosert.

Jepp.
Nå skal vi dusje og legge oss - god natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar