onsdag 18. november 2009

Da dør jeg ikke i år heller.

For nå har jeg tatt nøffe-vaksinen :)
Hadde egentlig tenkt å la være å ta den, heller bli sjuk og bli ferdig med det - men så fikk Martin meg til å endre mening. Det er jo dumt å risikere å bli skikkelig syk (jeg har astma) bare for å følge et prinsipp som går mer på stahet og egenrådlighet, enn fornuft. Så han ga meg streng beskjed om å ta vaksinen, for han vil ikke risikere å miste meg - samt at Adrian skulle ta den og, for han er redd for oss begge. Gode kjærstn min... Og han har jo rett. Jeg hadde blitt livredd hvis Adrian ble alvorlig syk. Så han skal få den i morgen.
Det er ikke helt den rette tida å være sta og prinsippfast når man har familie man har glad i, og det dør folk rundt om kring.

2 kommentarer:

  1. Husk at den bare er 80% sikker da. Hver femte vaksinerte person risikerer å bli like syk uansett. Kjenner folk som har opplevd det. Er jo litt trist.

    SvarSlett
  2. Ja, og heldigvis velger jeg uansett å unngå de som har griseriet :)

    SvarSlett