mandag 23. november 2009

Jeg driver fremdeles og svirrer

Ja. Svirrer rundt som en halvkomatøs flue (hvis det i det hele tatt er noe ord). Jeg er en halvkomatøs. Eller no.

Jeg har satt på klesvask. Bør ... bake ... brød .... *svirrer*

Kanskje jeg EGENTLIG kjeder meg litt. Pusler litt med Adrian, som er opptatt med å tegne. Åj, ja jeg er jo sulten!

Bake  ........   brøøøøød....................               Jaaa...




Bare for å ha lagt den ut liksom, selv om den er uleselig. Studieplanen min.
Ja, jeg tar Bachelor på 4 år. Fordi jeg har et liv.

5 kommentarer:

  1. Ikke at du egentlig trenger noen grunn for hvorfor du tar en bachelor på 4 år. Folk har brukt mer tid på mindre vanskelige ting før deg, for å si det mildt!

    SvarSlett
  2. Ja, de har kanskje det... Må ofte minne meg selv på det faktum at det er lettere å ta utdanning hvis man er en 20 år gammel student som bor på campus og ikke har annet å tenke på enn studier, øl og hva man skal ha på seg på forelesning. Og jeg faller ikke akkurat under dén kategorien...heldigvis :)

    SvarSlett
  3. Jeg føler at du nettopp beskrev 95 % av medstudentene mine...

    SvarSlett
  4. Nettopp. Og vi er ikke sånne. Og det er egentlig en veldig trivelig forklaring på hvorfor man iblant syns studiene er tunge - vi er ikke SÅNNE.

    SvarSlett
  5. Sant. Veldig sant. Jeg tror jeg heller vil være meg enn en SÅNN.
    Og jeg vedder høyrehånden min på at du er bedre som deg enn som SÅNN også...

    Quote meg selv:
    Noen ganger tenker jeg at folk er dumme som nek, selv om de er venner av meg. Slemme meg.

    SvarSlett