mandag 4. august 2008

Tilstandsrapport

Nå sitter jeg her og eter havregrøt etter å ha brukt voldsomt mye tid på å redigere etiketter. Veldig viktig gjøremål altså, NOT, men det måtte gjøres. Irriterende å ha mange forskjellige etiketter på blogginnlegg som betyr akkurat det samme. Så da var det gjort.

Jeg har vært hos NAV i dag- dumme, teite NAV. Men jeg fikk hvertfall det jeg trengte, en legitimasjonskode, uten å trenge å kjøre helt til Ski, selv om det innebar at jeg måtte lage en ny CV på nettsiden fordi jeg ikke kunne bruke den jeg har brukt det siste året. Hmrf.

Jeg har hentet strømadapter til routeren min på posten fra NextGentel. Flink pike.

Gosh, det regner skikkelig. Det er sånn litt halv-mørkt ute, pga mørke skyer, og det er ordentlig kose-inne-vær. Digg!

Tilstanden inne i hodet mitt i dag, er... Lettere ambivalent, tror jeg. Tror jeg.
Jeg er glad jeg har gjort de tingene jeg skulle gjøre i dag, så jeg er ikke spesielt stressa. Mindre enn normalt altså. Jeg er ikke akkurat GLAD, men ja, ganske midt i mellom egentlig.
Adrian og jeg skal til mamma etterpå, var snakk om at vi skulle grille, men ...i dette regnet da?
Jaja, vi får nå se da.

Nå tror jeg at jeg skal gå og dusje?
*hater ambivalens*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar