søndag 3. august 2008

Har altfor mye å gjøre, men altfor liten tid...

Leke/være sammen med Adrian er egentlig det viktigste nå som det er ferie, og det gjør jeg jo stort sett hele dagen, sånn innimellom andre ting jeg må gjøre, eller litt data-tid...

Men jeg tenker på disse andre glupe tingene man bør gjøre.

-Skolearbeid
-Lese bøker
-Lese "Historie"-blader
-Løse kryssord
-Skrive noveller
-Skrive dagbok og annet
-Tegne og male
-Skrive lister...

Sånne ting har jeg for mye av, som jeg bør/vil/må/trenger å gjøre. Men har altfor liten tid til. Og om 2 uker får jeg enda mindre tid. TO UKER!!! *hyler*

2 kommentarer:

  1. Disse tingene som man putter innimellom andre ting, som man skulle ønske man hadde mer tid til å gjøre, de er faktisk veldig sjelden gøy å drive med hvis man får for mye tid til de...
    Jeg tror kanskje litt av sjarmen med å løse et kryssord eller å lese en bok, er at det er noe man kan glede seg til å gjøre etter at man er ferdig med pliktene sine :)

    SvarSlett
  2. Det har du helt rett i! :D

    SvarSlett