mandag 4. august 2008

Dagens Adrian'er :)

Lille-store gutten min er en ordentlig sjarmør!!!
Høflig, gentleman, flørtete, han bryr seg om hva andre føler, og er opptatt av detaljer- herlighet, jeg har verdens beste sønn!

I dag var første dag i barnehagen etter ferien. Tror han syns det var gøy.
Han hadde gitt en av de andre guttene et kompliment i dag (fikk jeg fortalt av en av 'tantene'); han hadde sett opp og ned på denne gutten, målt og studert skikkelig, før han sa: "Det der var en skikkelig tøff jakke!"
Jeg ble nok litt stolt da jeg hørte det.

Og på hjemveien sa han til meg: "Mamma, du er så fin på håret. Når det henger sånn litt ned på siden, foran. Har du sånn på andre siden også?"
Iiiiiik....beste, snilleste gutten, som får mamman sin til å føle seg så fin!

Og ikke nok med det; da jeg la ham i senga nå, KYSSET HAN MEG PÅ HÅNDEN.

*sukk* For en fantastisk gutt jeg har.

1 kommentar: