torsdag 21. august 2008

Jeg trives, midt oppi alt kaoset mitt!

Jeg har ikke spesielt hell hverken når det gjelder menn eller penger, og jeg er fattig på begge deler. Egentlig er jeg litt stresset når det gjelder begge deler, men akkurat derfor velger jeg å pent overse...begge deler.

Så jeg prøver heller å fokusere på ting som er positivt!
Jeg har jo begynt på skolen, og det går veldig bra. Hyggelige medelever og lærere og fag. Har satt meg opp på studiegruppe (vi er foreløpig bare to stykker da, men), to faste timer i uka på grupperom.

I dag spiste jeg og Adrian en koselig og langsom frokost uten stress og med nok tid.
Sola skinte, leverte ham i barnehagen, søt og snill som han er.
På skolen i tide, var flink elev noen timer, med lekselesing i friminuttene.
Fikk til og med lest litt av mursteinen min, "Sepulchre", mens jeg satt ute i solen og spise lunch og drakk kaffe blant mange pubertetsbefengte tenåringsgutter (noe som er en stor bragd av meg som har ungdomsfobi eller noe allergisk mot ungdommer).

Jeg forsto, og klarte, matteoppgavene i mattetimen.

Jeg dro og trente vekter før jeg hentet Adrian i barnehagen. Vi satt ute og spise litt da vi kom hjem og jeg pratet med Specsavers-dama (jo, har jo kommet i finalen hehe!) Så kom mamma en tur, jeg rydda endel, la Adrian og jeg er generelt veldig fornøyd med denne dagen!! *smiler*

Nå er jeg relativt trøtt, har god samvittighet, og er så glad i Adrian, vennene mine og familien min som støtter meg sånn! Så nå skal jeg se en episode av "Weeds" og så hoppe i loppekassa.

Tudelu! :)

1 kommentar:

  1. Skjønner deg godt, har også ungdomsfobi! Det er så fint å lese at du har det bra :D

    SvarSlett