søndag 3. august 2008

Ønskeliste

...er jo kjekt å ha når det nærmer seg jul eller bursdag, eller hvis noen bare vil være gavmilde! *gliser så pent hun kan* :D


I omtrentlig prioritert rekkefølge:

"Normale" ønsker:
  • Hobbyting - nesten hva som helst... GARN i naturfarger, skinn, hobbymaling, stoffer, kuler, vatt osv osv!...
  • Digitalkamera (Helst Canon PowerShot G12! Eller evt. Casio Exilim EX-H20G)
  • Ny Acer stasjonær datamaskin
  • Middelalder-klær og -tilbehør
  • Bøker om hobbyting, hest, middelalder, vikingtid, urter, paganisme
  • Planter og bonsaitrær
  • Oljelamper
  • Trekister
  • Elektrisk tannbørste
  • Frityrkoker (så jeg kan lage hjemmelagede churros)
  • Antikke/antikk-looking møbler/ting i middelalder/viking-stil
  • Gode viner/champagner (liker halvtørr mot tørr)
  • Videokamera
  • Krystaller
  • Trefløyte

Uoppnåelige (??) ønsker:
  • Laserkorreksjon til øynene mine
  • Fjerning av blåveisen min
  • Småbruk med stall
  • Motorsykkellappen
  • Motorsykkel
  • MC skinndress
  • Grevinnetittel

4 kommentarer:

  1. Hvor stammer blåveisen fra? Og hvordan får du den så usynlig?

    SvarSlett
  2. Jeg glei i badekaret som liten (2-3'ish), og traff like godt på en badeleke, rett under øyet.
    Og fordi det er så tynt vev der, ble fargen sittende.

    Skjuler den med dekkstift da vøtt. Men innimellom blir den ekstra synlig, sånn hvis jeg er veldig sliten og/eller en sjelden gang har høyt blodtrykk.

    SvarSlett
  3. Du får den splitter nye volvo v40, Andalusier-Fjording OG grevinnetittel av meg ;)

    SvarSlett
  4. Ohoi!! Takker og bukker og neier! :D:D

    Og vælkømmin hit osv btw :)

    SvarSlett