torsdag 28. august 2008

Ny tilstandsrapport

Hoi! Blitt litt lite skriving i det siste, mye å tenke på midt oppi skolestart og annet!
Men i dag er jeg hjemme med en rimelig forkjøla liten gutt, så da har jeg litt tid... Skal lese litt også, men litt tid har jeg til overs. Ikke helt i form selv heller, så jeg tar det litt rolig. Heller ta igjen ting til helga.

Skal vi se da.. Skolen begynner å komme i gang, bortsett fra at vi fremdeles ikke har fått bøker >:( Håper de kommer snart, føler meg litt lost uten. Fagene går veldig greit foreløpig, ikke noe spesielt jeg sliter med ennå, men det kommer vel, for det er store pensum vi skal gjennom... Men til nå er alt veldig bra, og jeg trives godt.

Salsa'n begynte igjen i går da! :D Det var godt det, å få vrikka løs på de fastnede hoftene osv. Humøret var på topp, mye latter, veldig moro :) Syns det gikk bedre enn forventa også, etter noen måneder uten.

Jeg har nå lovt tre personer at jeg skal begynne å gå ut i Oslo mer, så DET må jeg begynne med, enten det er salsa eller øl med jentene. Jeg må bare overbevise meg selv om at det ikke er noe problem å ta bussen inn, og enten nattbussen tilbake eller sove over hos noen.
Så det så.

Begynt å trene igjen har jeg også, Ås Treningssenter er så mye hyggeligere (og billigere) enn de andre stedene jeg kjenner til, og jeg er veldig fornøyd. Deilig å ha begynt med trening igjen, selv om det er litt tungt nå i starten.

Også har jeg jo kommet til finalen (1 av 10) i Specsavers Årets Brillebruker, modellkonkurranse hvor jeg kan vinne tur, briller osv. Det er jo litt gøy, og håper jeg vinner, for jeg trenger både tur og briller.

That's all for now folks! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar