lørdag 16. august 2008

Oppdatering...

Skjer a??

Vel, på fredag kjøpte snille pappa'n min bremseklosser til bilen min, som må skiftes (samt at jeg låner bilen hans nå i helga). Før det var vi hos besteforeldrene mine og drakk kaffe med de og tanta mi. Så ble Adrian henta, og skal være borte til søndag.
Så dro jeg til Ås og hentet Helene, og vi dro og trente. Så hjem hit og tok noen øl.

I går var Helene og jeg (og Qila selfølgelig) med mamma og mormor i skogen, på bær/sopptur i 4 timer, inkludert skogspiknik med nyrørt tyttebærsyltetøy og kaffe latte :D Veldig koselig tur! Og selv om vi i utgangspunktet var ganske fyllesyke.
"Det er bedre å hoppe i det sure eplet som et varmt hvetebrød, enn å gå med reint mel bak øret over den varme grøten etter vann."

Så dro Helene og jeg på impuls-tur til Elprice for å kjøpe laptop til henne, som hun måtte ha :) Og jeg ble med til henne og hjalp med å sette den opp. Veldig moro med nye duppedingser, litt misunnelig (jeg vil også ha laptop!) og godt å kunne hjelpe til litt med noe jeg kan :D
"Diamonds are for Eva"
Når jeg har nye ting, duppeditter, er jeg helt motsatt. Jeg vil ikke ha hjelp av NOEN, INGEN får lov til å røre min nye dings. Jeg skal fikle med den heeeelt selv, helt til den er ferdig fiklet. Da kan andre få prøve, i moderate mengder. Så var koselig at jeg fikk lov til å hjelpe Helene litt, nesten så jeg fikk meg ny pc selv der jeg satt hihi!

Funnet ut noe annet. Jeg vil ikke gå på p-piller lenger. Jeg er så utrolig glad, blid, positiv og smilende om dagen, og jeg tror det er fordi jeg har en p-pause... Det KAN være også at jeg har fiksa alt jeg skal mtp skole osv, og at jeg ikke har noe hengende over meg. Men jeg skal tenke litt på det der altså. Kanskje prøve å ta
p-pauser litt oftere, for å se forskjellen tydeligere.

Anyway. Jeg kom ikke hjem fra Helene før klokka var 00.45, stuptrøtt etter en lang dag i skauen, lite søvn osv. Satt litt her og knotta, og så natta i min GODE seng. Men så lå jeg våken kjempelenge fordi jeg var overtrøtt. Men men...alt bra nå og jeg tar det skikkelig med ro i dag. Koser meg!!! :D
Og etterpå skal jeg til mamma for å spise soppmiddag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar