lørdag 30. august 2008

Godis-kvalm...

Hatt papsen på besøk, og han, Adrian og jeg har proppa oss med pizza og godteri. Koselig og godt da, men magen er ikke vant til så mye (og så søtt) på en gang, tror jeg :S

Har en særdeles rolig lørdagskveld, men brus og tv-serier. Så blir det nok litt historielekser på senga ;)

Føler veldig at jeg gjør bra ting for tida. At jeg er godt i gang med planen min, på flere områder. Gjør ting jeg vet blir bra for fremtiden. Spesielt når det gjelder skolen da.

Det eneste som mangler nå er penger. Jeg er så usedvanlig blakk. Har fremdeles ikke hørt noenting fra NAV (treige, teite NAV), så de må jeg ringe på mandag. Og lånesøknaden til Lånekassen ble jo ikke sendt fra skolen før torsdag denne uken!! At det går an å være så treige. Så jeg må utsette ALLE regningene mine, så jeg unngår inkassoer osv, og penger til mat? Tja, vi får se...??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar