mandag 4. august 2008

Dekket brystløft??

Hm... Jeg lurer litt på om jeg kan få dekket brystløft+ liten brystreduksjon.

For jeg har jo prolaps, og den kommer og går som den føler for. Det kan faktisk hende at jeg blir helt kvitt det hvis puppene mine på 70DD/E blir litt mindre??

For det er litt pes med store pupper. Og 70C hadde vært så mye lettere for ryggen. Og bedre for selvbildet mitt :)

Dette må jeg undersøke..

__________________

Undersøkt pr. mail. Til helsetjenesteforvaltningen. Fikk svar om at fastlegen min må vurdere og søke for meg. Ok, da får jeg ta en tur til legen da. Skal dit for å få en legeerklæring snart uansett.

1 kommentar:

  1. Fastleger er mulig å få viljen sin med, stort sett alltid.
    Hvis denne ikke virker, har du rett til å bytte lege 2 ganger per kalenderår. Så, dette får du i boks!

    SvarSlett