onsdag 13. august 2008

Bare en sånn litt kjedelig oppdatering...

Det REGNER. Det virkelig bøtter ned, hardt sprutregn. Også er det nesten mørkt ute, selv om klokka er 10, svarte skyer og tordenet skraller. Burde jeg skru av pc'en? Ja, antakeligvis.

Jeg er trøtt. Igjen. Oppe kl. 7 i morges. Og så er jeg støl, fra trening på mandag. Så jeg tror jeg tar det litt rolig i dag...

Jeg har så lyst på Rhodesian Ridgeback-valp...*sukk*

Pappa'n min er snill, han har sagt han skal kjøpe bremseklosser til bilen min...snill..

Ååååå, jeg ELSKER tordenvær og pøseregn!!! Det er så utrolig koselig :D Sånt vær inspirerer meg. Da har jeg lyst til å rydde overalt i full fart, for så å slenge meg på sofaen med bok, te, pledd osv. Lese litt fag kanskje. Male litt kanskje. Inneaktiviteter :)

Noe mer interessant enn det hadde jeg ikke å si... Jeg er ikke i bloggemodus om dagen.
Jøsses, det rister i pc'pulten min, så hardt tordner det. Herlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar