tirsdag 1. juli 2008

Slanking.

Jo, jeg slanker meg. Ja, jeg vet jeg ikke er tjukk, men jeg ønsker å være slank og med lite fett, men litt muskler, så da må jeg ned et par-tre kilo til. Jeg har gått ned 4 kilo de siste ukene, fra 62 til 58 og vil ned på 55-56. Så kanskje opp et par kilo igjen, i muskler. Så det så!

Så jeg bruker denne dietten, tre dager hver uke.


3 dagers-kuren

1.dag:
Frokost: 1/2 grapefrukt, 1 stk. ristet brød, 2 ts peanut butter.
Lunsj: 1/2 kopp tunfisk, 1. stk. ristet brød.
Middag: 2 skiver kjøtt (85 g) valgfritt, 1 kopp grønne bønner, 1 kopp rødbeter, 1 lite eple, 1 kopp vaniljeis.
2. dag:
Frokost: 1 hardkokt egg, 1 stk. ristet brød, 1/2 banan.
Lunsj: 1 kopp cottage cheese, 5 stk. saltet kjeks.
Middag: 2 pølser i brød, 1 kopp broccoli, 1/2 kopp gulrøtter, 1/2 banan, 1/2 kopp vaniljeis.
3.dag:
Frokost: 1 hardkokt egg, 1 stk. ristet brød.
Lunsj: 1 stk. cheddarost, 5 stk. salte kjeks, 1 lite eple.
Middag: 1 kopp tunfisk (oliven er godt til), 1 kopp rødbeter, 1 kopp blomkål, 1/2 honningmelon, 1/2 kopp vaniljeis.


Har dag 1 i dag. Og jeg HATER virkelig både grapefrukt og peanøttsmør. Nesten så jeg brekker meg. Men man må jo lide litt...
Og denne dietten vet jeg virker.. Men GRØØØØSS.

1 kommentar: