mandag 21. juli 2008

And it's just getting better...

Jeg hadde visst misforstått noe.
Jeg trodde den siste utbetalingen min for overgangsstønad var 20.07. Det var 20.06.
Så denne måneden får jeg ikke den vanlige "lønna" mi på litt over 10.000.
Oppdaget det i stad, og det var ikke noe behagelig oppdagelse!
For hva skal jeg da betale husleia, strøm, tlf, mat osv med da??

Pokker'n ta!

Men nå har jeg hvertfall vært på trygdekontoret og levert søknad om forlengelse siden jeg skal begynne på skole neste måned og har prolaps, det burde gå i orden da...
MEN...husleia. Betale med kredittkortet??

Og for DEN som tror at jeg bruker pengene mine på unødvendige ting, shopping osv, istedet for å betale regninger, GJELD og mat/nødvendige klær til Adrian og meg selv, tar grundig feil.
Og det sårer meg veldig, i og med at jeg faktisk sliter ganske mye økonomisk.
Det gjør meg bittert klar over at jeg ALDRI igjen skal låne penger av et familiemedlem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar