fredag 4. juli 2008

Dagen i dag.

Hva har jeg gjort i dag egentlig?? Neh, ikke no spesielt.
Jeg har vært innom trygdekontoret og hentet noe papirer. Også har jeg ligget litt ute i sola.
Ellers har jeg gjort lite. Vondt i ryggen har jeg og.

JO; jeg var jo en tur i Ski da. Jeg hadde tenkt til å være flink og dra og trene. Men jeg blir faktisk minimalt oppdatert av min arbeidsplass (noe jeg syns er ganske dårlig, for å være ærlig), og visste ikke at DE (ikke vi) har sommer-åpningstider. Så det var stengt. Og jeg har verken nøkkel lenger, eller ny kode til alarmen, så jeg kunne ikke gå inn heller. Selv om jeg ellers kunne gjort det. Irriterende. Så jeg dro hjem igjen.
Fikk med meg brannen på Ski Storsenter og. Mye brannbiler og MASSE røyk. Og interesserte folk, sånne som vrimler til når det er brann eller ulykke, for å se så mye som mulig.
JO: også har jeg gått en time i skogen i dag.

Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal legge meg og lese litt i den kjedelige boka jeg holder på med. Eller om jeg skal sitte her litt til. Syns det er gøy å lage blogg-lister...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar