fredag 25. juli 2008

HELT alene en hel uuuke...

*sukk*

Adrian dro på tur med farmor'n&farfar'n nå, de skal på landskytterstevnet i Førde og så på hytta, tilbake lørdag eller søndag.
Nå har Adrian vært hjemme på ferie, og ikke vært noe annet sted enn sammen med meg, i tre uker, så det blir litt stusselig at han nå skal være borte en HEEEEEL uke... :'(

Men bortsett fra det, så skal jeg nok prøve å kose meg litt også, nyte alene-tid. Og kanskje jeg får besøk av Tina? Være sammen med Helene når hun er tilbake fra hyttetur? Treffe Sanne?
Kanskje jeg faktisk får en litt sosial uke...

Var på stranda i dag, på Skiphelle, og det var skikkelig varmt i vannet og alt var topp. Til og med Adrian bada, og han er som regel ikke så begistra for sjøen, pga bølger osv. Han var kjempeflink!
Men så måtte vi brått hjem da, fordi de skulle dra tidligere enn jeg trodde.
Og så slo mamma-stresset inn...-han burde vært på do først, han blir sulten snart, vil ikke at han skal bli stressa, forklare hvor lenge han blir borte osv osv..... *skjærer tenner*
Men så gikk det fint og de skulle spise litt og hadde pakket alt... Puh.

Nå skal jeg hive meg ut på terrassen, fylle nytt vann i bassenget og LESE... og bli brunere enn brunest. og stresse neeeeeeed.................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar