søndag 27. juli 2008

For en drittal morgen

Sto opp for en times tid sida, altfor sent, mtp at jeg bør rydde og fikse litt her. Ikke FORDI Tina kommer i kveld eller i morgen, men fordi det faktisk er hyggeligere her når det er ryddig, uansett hvem som kommer eller ikke kommer.

Så fikk jeg mensen, og det er noe herk å få på morgenen, for da er jeg muggen i mange timer...

Og disse to tingene var ikke noe bra kombinert med en "morsom" spøk fra en viss person, som jeg ikke trodde var en spøk, og gjorde meg fryktelig såret helt uten grunn. Og hvor man da føler seg enda teitere enn man gjorde i utgangspunktet.

Så nå har jeg vondt i hodet fordi jeg har sovet for lenge, stressa, vondt i magen, føler meg som en deigklump, ekkel og blubbete, overfølsom og nærtagende, "såret" og teit.
Kan ikke noen bare ta å krølle sammen morgenen min og hive den i søpla, for jeg vil ikke være med lenger!
I quit!
*hiver forklædet i veggen og går og mentalt kveler små, søte kaniner*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar