onsdag 23. juli 2008

En perfekt morgen?

Endelig har jeg klart å skape de gode morgenene for meg selv, og de har jeg tenkt å holde på så lenge jeg kan. Altså fram til jeg faktisk må gjøre noe FØR klokka er 12.

Morgenen min begynner med å stå opp rundt 9, være med Adrian på do, lage mat til ham og plassere han foran tv med "Lillefot og vennene hans" og maten, og da koser han seg veldig... (og jeg får litt morgen-ro).

Så lager jeg meg en sterk espresso som jeg tar med meg i senga, og drikker mens jeg leser en halvtime-tre kvarter. Først da er jeg egentlig våken.
Koser hardt med dyna, før jeg står opp og går og tar meg en god dusj, og gjør alle andre "nødvendigheter" jenter gjør på badet for å føle seg freshe.

Så går jeg på kjøkkenet, lager meg kaffe og min daglige porsjon havregrøt, og så setter jeg med ned her, på kontoret mitt som har blitt så koselig, og leser mail, nyheter og annet...

Perfekt morgen!!!

Det eneste negative er som sagt at jeg ikke får begynt å gjøre noe før 12.
Men jeg har ferie i enda en måned, så hva annet kan jeg gjøre enn å nyte tilværelsen, før en enda bedre tilværelse med SKOLE slår til, og jeg må lage meg nye morgen-rutiner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar