tirsdag 8. juli 2008

Må bare skrive et innlegg om dumme folk.

Dumme mennesker ramler man borti hele tida, og jeg må innrømme at jeg har svært lite til overs for disse. Enkelte vil kanskje syns det er diskriminerende eller dømmende eller noe sånt...men det er bare meg. Jeg prøver jo selvfølgelig å la det være, og ikke irritere meg, for jeg er for at folk skal være forskjellige.
Men jeg blir så sykt irritert hehe. Folk som ikke kan prate ordentlig, eller skrive, tenker jeg på som uintelligente analfabeter. Det er den gjengen som ALDRI leser bøker, noe som også irriterer en smule.
Eller folk som tror de selv er noe (og IKKE er det), men egentlig bare er...dumme og ikke klarer å se framfor sin egen nese.
Vel, uansett hvilken type de er, så klarer jeg ikke å like folk som "ikke akkurat er den skarpeste kniven i skuffen".

Dømmende? Jeg??? Ja, jeg er det. Jeg vet det.
Jeg er litt sånn på utseende også...men den kan vi ta en annen gang. Heh...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar