onsdag 23. juli 2008

NÅR jeg blir rik og velstående...

DA skal jeg få det så fint! Jeg gleder meg så utrolig til å være økonomisk trygg og slippe den type bekymringer, og at jeg ikke trenger å mangle noe. Til og med gi det jeg vil til veldedighet, og hjelpe venner og familie når de trenger det.


  • Idyllisk ranch et eller annet sted på østlandet.
  • To hester, en fjording som Adrian kan ri på og en grå andalusier hingst til meg selv.
  • Hushjelp.
  • Racingmotorsykkel.
  • Hummer eller Dogde Ram.
  • Shoppe klær og sko når jeg vil.
  • Ha det fint hjemme, møbler osv.
  • Ferieleilighet i Spania eller på Kypros (nær familien til Afshin selvølgelig ;) )
  • MacBook Pro
  • m.m.
Adrian, en heller gammel Qila og jeg, vi kommer til å ha det helt supert! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar