torsdag 31. juli 2008

4 fine dager!!!

Hm, hvor begynner man..? Er ikke helt i blogg-modus om dagen, så det får bli litt kort :)

Nydelige Tina kom på mandag, etter litt om og men med teite NSB, taxier osv. Så jeg hentet henne i Son. Var så fint å se henne, for jeg følte vel egentlig at jeg kjente henne allerede, så det var som å se en venninne man ikke har sett på lenge. Og ikke noe rart, som det ofte kan blir med et relativt nytt bekjentskap.
På kvelden ble det Bollinger, hvitvin, jordbær og grillmat på terrassen, og det var kjempekos!

På tirsdag var vi en liten tur på stranda, på Skiphelle. Vi badet, solte oss og LØSTE kryssord (jeg må slutte å si GJETTE kryssord...). Så var det taco-middag og resten av vinen :) Og diverse andre kveldssysler som Trivial Pursuit, mer kryssord, Tinas klisse-bok (hehe) og lesing.
Godt å ha noen på besøk som gjør at en selv føler at en er på ferie.

I går. I går... Hm. Vi var i Ski en tur og plukket Helene opp på hjemveien, og henne er det lenge siden jeg har sett, så det var godt, for jeg har savnet Helene-gauda'n min. Så var det pasta og mer vin, og litt mer TP.
Så fant vi ut at vi skulle gå ut en tur. På en onsdagskveld. Drøbak. Hvor servering stenger HALV ETT, og stedene stenger ETT, på hverdager, selv i fellesferien. Sommerby meg et visst sted. Så når vi kom ned, med taxi, var vel klokka rundt halv ett... Vi vurderte å dra til Oslo, men siden det heller ikke går busser så "sent" her i denne gudsforlatte "byen", så måtte vi ta taxi, så vi fant ut at det var best å bare dra hit igjen og spille mer TP.
Så kom det en gjeng med gangster-lesber, en 5-6 stk, som var ganske lite hyggelige. Og mtp at jeg HATER bråk, krangling og diverse, ringte jeg rett og slett mamma hehe. Så hun kom og kjørte oss hjem istedet for å vente på en VELDIG treg taxi, som vi sikkert ikke hadde fått heller pga de fjollete kjerringene med stygge JOGGEBUKSER (og joda, de hadde nok "pynta seg").

I dag har vi rusla rundt på Ski Storsenter igjen, jeg fikk et grønt (! :) ) belte av søte, snille Tina og vi hadde avskjedslunch... :( Det er sikkert en stund til vi ser hverandre igjen, og det er trist. Men vi har jo mye kontakt på nett da, og det er bra.
Så kom snuppelura seg på toget, og jeg hadde en bitteliten klump nederst i halsen da jeg gikk fra stasjonen for å kjøre meg selv hjem.

Sånn, der gikk jeg egentlig tom for ord.

1 kommentar:

  1. Du er så søt at det er skummelt :)

    Og nå skal jeg finne ut hvor bananfluer kommer fra...

    Takk for fire veldig fine dager, Nupplego', og gi Qila en stor klem fra meg!

    Klem!

    SvarSlett