torsdag 17. juli 2008

Jan Haudemann Andersen

Herlighet for en idiotisk fyr. Leste portrettintervjuet med ham i VG Helg her sist helg, og mannen er jo helt fjern!

Han misliker menn som triller barna sine i barnevogn, og han misliker pappapermisjon.
Teit, men egentlig greit nok, man må få ha sine meninger, selv om det betyr at man er en ordentlig mannsjåvinist og fremstår som en ufølsom kødd.

Men de tingene han sa om miljøkrisen var jo HELT bak mål, rart at media reagerer mer på barnevogn-utsagnet enn på det.
Mannen mener klimakrisen er oppspinn og bløff, "han tror ikke noe på det", og... -han sammenligner klimakrisen med etterkrigstiden i Tyskland. ?? Hallo?? I luken??

Jeg har ikke VG Helg foran meg nå, men jeg skal plukke fra hverandre den artikkelen en dag jeg finner den. For jeg ble så mektig provosert da jeg leste den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar