torsdag 6. oktober 2011

Ymse!

Yikes, så elendig formen er! Snørrer og nyser og har litt vondt i huet og halsen. Ikke sånn dævvsjuk (som mannen min har vært i snart to uker...), men sånn akkurat litt for mye til å orke no særlig.

Liker egentlig ikke å lage sånne diverse-innlegg, men jeg hadde plutselig mye OG lite å skrive om. Sånn...endel fordi jeg ikke har skrevet no på noen dager og lite fordi det kanskje ikke egentlig er så mye å skrive om. Elns.

Uansett.
Jeg har hobby-jobbet litt i det siste. Jeg har laget to leirehuer, med piperenserkropp. Den ene har bikkjepels som hår. Stakkars bikkja mi...hun skjønte lite da jeg plutselig sneik meg bort til henne og klippet av haletuppen hennes. ^^ Syns ikke så godt da, det var ikke så mye, men .. Jaja, det ble hvertfall hår. Den andre skal ha langt hår, så jeg må hente litt hestehår tror jeg. Klippet jo av masse man på ponnien min fordi han har lus og har gnudd av seg halve manen. Da får damedukken langt, svart hår. Litt vel tjukt kanskje men. Jeje.

Også har jeg begynt å snuse på dukkehus. Og miniatyrting til dukkehus, mat og møbler og sånt. Er så mye kult man kan lage :D Så jeg har printet ut mini-tarotkort, diverse bilder, kart og aviser, laget bokstabler (til fremtidig bokhylle), en liten sigareske.. Ikke så innmari fine - jeg må trene litt på å brette og lime pent. Men moro er det uansett! Etterhvert skal jeg lage mitt eget dukkehus; et fantasyslott *gliser*

Også har jeg malt litt.

Det som var litt kjipt var at den leiren jeg kjøpte er sånn som tørker av seg selv, og den er på en måte litt for tørr i utgangspunktet. Og da må jeg bruke endel vann for å få formet den - og da blir det bare kliss. Neste gang skal jeg kjøpe poly-leire! Er bare det at da blir det litt dyrere siden jeg må ha flere farger. Mens denne er hvit og males med akrylmaling (som jeg har). Jaja, finner vel ut av det.

Ponnien min (med kort man) er halt for andre gang på et par uker.. Han tåler ikke at det blir liggende stein under hoven, inntil sålen og under jord osv som presser steinen mot sålen. Blir så innnnnmari halt også. Hm... Må kanskje vurdere sko etterhvert på'n. Så kjipt! Odin (dølahingsten) er jo ALDRI halt, steinharde høver som tåler alt.

Jeg har begynt å spille World of Warcraft. Men jeg er kanskje litt lei alt. Helt hekta først, for jeg elsker jo sånne type spill... Kanskje jeg bare er blitt for voksen til sånt..?

Egentlig var det en masse annet jeg skulle skrive om også, men jeg har glemt alt. Tror denne snørra driver å lobotomerer meg!

Ingen bilder i dag dessverre - jeg orker ikke å ta + legge dem inn på datan... Prosjekt osv.

5 kommentarer:

  1. SV: Tja, kommer litt ann på arrangementet og dagsformen ;) Og jeg tror jeg kunne hatt det morro overalt om jeg bare er med riktig type folk :)

    Jeg liker "diverseinnlegg", men vil se bilder! Jeg elsker miniatyrsaker!

    SvarSlett
  2. Jeg får prøve å røske meg sjæl hardt i nakkeskinnet og få lagt inn no bilder da! :)

    SvarSlett
  3. Her driver du skryter på deg snørr-lobotomering, men så lager du både det ene og det andre. Men kanskje du lagde det før du ble snørrbefengt? ;O Ble nysgjerrig på leirhodene dine. Ble de fine? Jeg har også såvidt prøvd ut sånn leire som stivner, og det ble til en klumpete byste-dings som står i vinduet og lukter vondt ;P Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Næææææææi, du fårke se, din kunsthner!! For de er ikke sånn kunsthner-fine!! Neida høh. Jeg tenkte å ta bilder etterpå - de mangler jo litt da. Kropp og sånn ^^ Men, ble kanskje litt fornøyd, siden det var første gang osv :)

    Ja, skrøyt på meg en liten lobotomi der gitt, men jeg tror det var den som ga meg inspirasjon. Siden den var så knøttliten *gliser*..

    :D

    SvarSlett
  5. ..når jeg tenker meg om så er det kanskje lurt med litt lett (snørr)lobotomering (det skrives vel ikke sånn? Eller jo..ja..nei..jo) for da er det kanskje lettere å tenke på en ting av gangen..muligens..og snørrbystene dine trenger vel skikkelig med konsentrasjon kan jeg tenke meg..håhå XP

    SvarSlett