fredag 21. oktober 2011

99 kjappe

Ja, jeg vet - sånne er litt teite. Men det hender jeg kjeder meg og må få tiden til å gå, og innimellom er jeg litt lei av WoW, så da sitter jeg og prøver å finne noe å trøkke inn på bloggen min.

Here goes:

____________________________________________

SIST:

1. Siste du drakk: Koffeinfri kaffe med melk

2. Siste telefonsamtale: Martin

3. Siste mottatte sms: Svigermor

4. Siste sangen du hørte på: Pill a rún ó - Moya Brennan                                                     

5. Sist du gråt: Hmm...ei uke sida eller no, pga overraskende lite penger på konto rett før noe jeg måtte ha penger til


JA ELLER NEI:

6. Ville du hatt en med samme kjønn som kjæreste: Ja

7. Har du noen gang vært utro: For personlig til å svare på, men jeg er sterkt imot utroskap, uansett hva slags dårlig grunn man har.

8. Har du tatt noe fra dine foreldre uten at de vet det: Nei

9. Har du spist noe som er giftig: Nei


ENTEN ELLER:

10. Dansing eller synging: Dansing. Men synging og...i smug.

11. Cola eller Pepsi Max: Cola

12. Jordbær eller bringebær: Jordbær

13. Facebook eller nettby: Facebook

14. Svart eller hvit: Svart


DETTE ÅRET:

15. Har du fått nye venner i år: Nei. Nye venner er sjansespill, og sånt har jeg sjelden lyst eller tid til.

16. Sluttet å være forelsket: Nei <3

17. Ledd til du har begynt å gråte: Ja


AKKURAT NÅ:

18. Møtt noen som har forandret deg: M....nei.

19. Funnet ut hvem dine virkelige venner er: Ja, på en måte.

20. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg: Nei

21. Kysset noen fra din top friends liste: Hvafforno? Eh, på en måte? Martin er jo både mannen min og min aller beste venn..


SANNHET:

 23. Hvor mange barn vil du ha: 3 eller 4

24. Har du kjæledyr: Ja, en hund og to hester

25. Vil du forandre navnet ditt: Ja, jeg vil fjerne en bindestrek i etternavnet, men ikke noe annet

26. Hvordan feiret du din siste bursdag: Var på overraskelses-vikingmarked med mannen, barna og pappa <3

27. Når våknet du i dag: Ca 8, men sto opp 10. Kjekt å ha en baby som liker å slumre!

28. Hva gjorde du midnatt i går: Så på tv

29. Nevn noe du IKKE kan vente på: Lønning. Ellers har jeg alt jeg trenger, alltid.

30. Sist gang du så pappan din: En uke siden elns. Pleier å se ham oftere.

31. Hva ville du forandra i livet ditt: Deltidsjobb og mer penger. Men det kommer. Når baby er stor nok til barnehage. Alt til sin tid. Men ellers ville jeg ikke forandra på noenting.

32. Hva hører du på akkurat nå: Moya Brennan

33. Har du noensinne pratet med en person som heter Victoria: Nei, det tror jeg faktisk ikke

34. Hva går deg på nervene akkurat nå: Ingen verdens ting

36. Hva er ditt virkelige navn: Det vil jeg ikke oppgi

37. Sivilstatus: Gift

38. Stjernetegn: Jomfru (huhu)

39. Gutt eller jente:  Jente

40. Alder: 28 år

41. Ungdomskole: Seiersten Ungdomskole

42. Videregående: Ås Videregående skole. Blant annet...men der jeg ble ferdig jaffal.

43. Hår farge: Mørk blond egentlig. Men den er litt kjedelig, så jeg farger det bittelitt mørkere. Så brunt...

43. Langt eller kort hår: Ganske langt

45. Høyde: 1,67

46. Er du betatt av noen: Ja, mannen min <3 Og barna mine, på en måte. Det hender jeg er betatt (på en ikke-tiltrukket måte) av andre folk/venner også, men ikke akkurat nå. Det er ofte folk som inspirerer og interesserer meg.

48. Piercinger: Nå har jeg septum i nesa og tre hull i øra hvorav 2 er utvidet. Har vel...9 mm elns.

49. Tattovering: Nei, jeg har ventet til jeg har blitt voksen og vet helt sikkert hva jeg har villet ha - hørt på mamman sin hehe. Så nå vet jeg det, og skal ta så snart jeg har penger til det. Ikke helt med det første mao. Det blir stor ryggtatovering + to shortsleeves. Endel altså...

50. Høyre- eller venstrehendt: Høyre


VILLE DU:

51. Kysset kjæresten til din bestevenninne: NEI!

52. Sovet alene med åpenhimmel: Ja, gjerne

53. Dumpet en venn framfor kjæresten: Nå som jeg er gift, ja. Men tidligere, med mindre seriøse kjærester, nei.

54. Ha sprunget naken på en fotballbane bare for å komme på tven: Nehei!

55. Brukt en hel dag på shopping: Ja, med nok penger, så hadde jeg nok gjort det. Men da hadde jeg nok ikke shoppet på flere år etter det. Jeg er ikke SÅ glad i å shoppe, mer glad i å skaffe nye ting (evt få). Ja, det er en forskjell.

56. Kysset en av samme kjønn: Ehm. Litt over grensen personlig spørsmål igjen? No comment.

57. Tatt på puppene/brystet til en av samme kjønn: Ugg.

58. Blottet deg for en du er glad i på web: Øgg!

59. Ha oppkaldt barnet ditt etter deg: Næh, det tror jeg ikke. Jeg er selv oppkalt etter mormor, men.. nei.

60. Springet 1mil bare for å se noen du er glad i: Jeg tror ikke jeg hadde klart å løpe en mil, men jeg kunne gått fort. 1 mil er ikke SÅ langt. Men var jeg i bedre form, ja.


AKKURAT NÅ:

61. Spiser: Ingenting

62. Drikker: Nada. Akkurat drukket kaffe.

63. Nå skal jeg: Amme og få han lille til å sove mens jeg sitter ved datan.

64. Venter på: At lillegutt skal sove seg utrøtt <3

65. Hører på: Moya Brennan! For tredje gang.


FRAMTIDEN DIN:

66. Lyst på barn: Ja, 1 eller 2 til.

67. Lyst til å gifte deg: Nei, jeg er gift og det holder med ett ekteskap.


HVA ER BEST MED DET MOTSATTE KJØNN?

69. Lepper eller øyne: Øyne

70. Kyss eller klem: Kyss

71. Høyere eller lavere: Høyere!

72. Eldre eller yngre:  Litt eldre, men ikke mye.

73. Romantisk eller spontan: Romantisk

74. Fin mage eller fine armer: Fin mage

75. Tattovering eller piercing: Tattovering

76. Voldsom eller forsiktig: Forsiktig. Men ikke overdrevent...

77. Forhold eller bare lek: Forhold

78. Bråkmaker eller tilbakeholden: Ehm...en god blanding. Men ikke bråkmaker da - heller utadvent. Men ikke overdrevent...


HAR DU NOENSINNE:

79. Kysset en fremmed: Ja

80. Drukket sterk alkohol: Ja

81. Mista brillene/linsene: Ja... Dvs mannen min mista brillene mine på Roskilde en gang. Er ikke sint, bare veldig, veldig skuffet... Gucci og greier. Og jeg har - 8,5 !...^^

82. Sex på første date: Mja...men nå er vi litt vel personlige her igjen.

83. Knust noens hjerte: Ja

84. Fått ditt eget hjerte knust: Ja

85. Blitt arrestert: Nei

86. Takket nei til en invitasjon til date: Ja 

87. Grått når noen har dødd: Ja

88. Likt en venn som er gutt: Nei


TROR DU PÅ:

89. Deg selv: Ja

90. Mirakler: Nei

91. Engler: Nei

92. Himmelen: Ja, den er der oppe og er blå med hvite dotter på. Men perleporten osv? Nei.

93. Nissen: Nei

94. Kyssing på første date: Ja

95. Kjærlighet ved førtse blikk: Ja


SVAR HELT ÆRLIG:

96. Er det en person du har lyst til å være sammen med akkurat nå: Ja, han kom akkurat hjem fra jobb <3

97. Hatt mer enn en kjæreste av gangen: Nei

98. Tror du det er mulig og være trofast for alltid: Ja, selvfølgelig er det mulig!

99. Hva er den ene tingen du ikke kan leve uten: Min fantastiske familie: mannen og mine to sønner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar