onsdag 12. oktober 2011

Her er bildene, som lovet!

Ja, her er dem (endelig). Rart hvordan det er litt ork å putte i en kabel, utføre noen få museklikk og vente en ørliten stund. Tenk før når vi måtte fremkalle bilder hver gang! Oi, der kom jeg på enda en god lukt. Sånne svarte bokser man hadde filmrullene i :) Mmm...

Bilder av litt skogtur, litt ymse og litt kreasjoner, altså.

Bokrader til fremtidig bokhylle, New York Times, sigareske med sigarer, en boks med øyeepler, en kniv jeg fikk av Martin (som egentlig er et piercingsmykke) og noen tarotkort (store arkana).
Også er det disse dokkene mine da. Hm. Jeg kan nok få til dette bedre hehe. Men likevel er jeg litt fornøyd siden det er de aller første. Mannen har bikkjehår på huet. Begge mangler klær og dama (som er skrekkelig stygg) mangler endel hår... Dette blir mye enklere med cernit! Lufttørkende leire egner seg bedre til større ting.
No-chin-skjeggete boms.
Fant noen andre bilder også, som jeg skal lage små rammer til.
Vanskelig å ta pene bilder av tegninger og sånt. Men her er hverfall feen min - ferdig. Tror jeg... Vanlig blyant og akvarellblyanter (som forøvrig er skikkelig moro). Dette kan jeg også bli bedre på! Men må bare øve mer... Er på en måte den første tegningen jeg har blitt fornøyd med.. Ever ^^
Fine eføyen min som står på kjøkkenet.
Kveldsmaten min her om dagen.... Yums!
Dørkransen min helt ferdig. Håper disse vitnene holder seg unna nå. For det var kun derfor jeg laget den. Alt er selvplukket fra hagen :)
In progress... Syns kanskje jeg farket til bakken, og gjorde hele greia kaotisk, men whatever.
Kantareller stekt på bål i skauen er himmelsk!
KOOOOOS!!! Har ikke egentlig for vane å legge ut bilder av ungene på bloggen, men i dag følte jeg for det likevel. De er jo så fine... Og fine unger og koselige stunder bør deles :D
Mine nydelige gutter <3
Og Qila var selvsagt med.
Ask kler hatt :)
Kjærleik!
Ask er fryktelig interessert i instrumenter og musikk - akkurat som pappa'n.
Trommer er morsomst. Han har fått sin egen.
Jepp - stas.
Fnis, sjekk uttrykket... Fikk lov av pappa å kikke i kjøleskapet. Der var det mye rart!

Ja, dett var dett :D
Har dere hatt en bra dag??!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar