torsdag 27. oktober 2011

Dag 11 OG 12! - bloggutfordring

Jeg må nesten slå denne sammen... 10 favorittsanger og 10 favoritt artister
Grunnen er at jeg har ingen favorittsanger, selv band er vrient. Kunne ha skrevet favorittalbum, men det blir vanskelig det og.

- Lumsk. Disse har jeg tenkt å lage et HELT eget innlegg om ;) Nightwish. In Flames. Opeth. Devil Doll. Loreena McKennitt. Endel annet som ligner, celtisk folkemusikk osv, Moira Brennan feks. Depeche Mode - ja, jeg vet de ikke passer inn. Egentlig kan jeg si at jeg liker melodisk metal og norsk og irsk folkemusikk best. Noe blackmetal, øh.... Jeg hører egentlig på veldig mye forskjellig. Liker endel klassisk og. Og noe pop....Alanis Morisette og Ane Brun hender det jeg hører på. Plutselig kan jeg finne på å si at jeg elsker all musikk bortsett fra køntri, svensktoppar, listemusikk (grøøøøss) og hiphop/rap *brekker seg*. Sånn, that would do it.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar