lørdag 22. oktober 2011

Dag 6 - bloggutfordring

Dag 6 var vel kanskje i går (?), men det er vel ikke så nøye at man tar én hver dag vel? Uansett:


Skriv 30 interessante fakta om deg selv

- Haha, vel...interessante, kan jo være litt relativt! Jeg tenker heller jeg gir dere 30 fakta dere kanskje ikke visste fra før.

  1. Jeg jobbet et par uker i ferskvaredisken på Meny da jeg var 17. Men sluttet fordi det var en fryktelig ekkel og på en måte nedverdigende jobb.
  2. Har også jobbet som renholder.
  3. Har kastet klærne foran kamera - akt altså (ikke glamour elns).
  4. Har hatt noen andre modelloppdrag også.
  5. Kom til finalen i Specsavers' konkurranse "Årets Brillebruker" i 2009.
  6. Er ufatttttelig svaksynt, jeg er nærsynt og har -8,25. Nesten blind lism.
  7. Jeg er enebarn og vokste opp hos verdens beste pappa.
  8. Har aldri brukket noe, men da jeg var 16-17 år, hugget jeg meg selv i leggen med øks, like nedenfor kneet og måtte sy endel sting. Nå har jeg et 6-7 cm langt arr jeg kan skryte av.
  9. Er ikke spesielt glad i folk, hvertfall ikke fremmede folk og for mange om gangen.
  10. Farmoren min døde "on my watch" for 2 år siden. Mens jeg holdt henne (hardthardt) i hånda. Hun var som min reservemamma, så det var hardt.
  11. Kan veldig mye forskjellige ting. Ikke så mye om hver ting, men litt. Og det er ofte "handy". Jeg kan feks sveise. Men bare litt da...
  12. Kan foreksempel litt om bilmekking, og jeg har mekket endel på den gamle bilen min, en hvit stasjonsvogn volvo 240. Skiftet bla bremseskiver.
  13. Kan synge, men har ekstremt sceneskrekk, så det er kun barna og dyra mine som får høre meg. Ikke engang mannen min.
  14. Holdt på med skyting da jeg var yngre. Var ganske god også! Har nåler og medaljer og sånt.
  15. Flyttet hjemmefra da jeg var 16.
  16. Har bodd i over 25 forskjellige boliger, på 7 (?) forskjellige steder i landet.
  17. Ble mobbet på barne- og ungdomsskolen. Det har gjort meg sterkere.
  18. Var hardbarka blackmetaller tidligere.
  19. Har hatt ganske mange piercinger, 20 tilsammen (hvis jeg ikke har glemt noen). Er glad jeg ikke har dem samtidig, da hadde jeg sett litt for frika ut.
  20. Er ganske flink til å danse salsa.
  21. Kan spille gitar. Er ikke sånn kjempegod, men.
  22. Hadde et rosa ekorn som kosebamse som barn, ved navn Tuttut. Som jeg fremdeles smelter av når jeg ser ham igjen.
  23. Har pelsdyrallergi ^^. Derfor har jeg hund og to hester. Hehe. Men heldigvis reagerer jeg ikke så mye, på så mye. Katt derimot er ille. Da kan jeg bli skikkelig sjuk hvis jeg ikke passer meg.
  24. Har også astma, dårlig kombo med katteallergi siden lungene tetter seg.
  25. Fikk mensen første gang som 12-åring. På leirskole med 6. klasse. Ikke gøy!
  26. Har (tross pelsdyrallergien) hatt rotte, mus, hamster, marsvin, kanin og undulater. Og skilpadde da, men den har jo ikke pels.
  27. Hadde en fjording, som jeg fikk i 18-årsgave av pappa i stedet for førerkortet. Han var bare 3 år gammel, første hesten jeg red inn - helt selv. Hadde ham et halvt år, så brakk han beinet og måtte bli nødslaktet. Det var min første traume...
  28. Har vært "skinna" på huet. Mange sa jeg liknet på S(k)inead O'Connor. Men jeg ser nå at det ikke var spesielt pent. Da var jeg 16, og søstern til eksen som jeg bodde sammen med da, har sagt til meg nå nylig at ikke han syns det var så kledelig heller. *ler!*
  29. Lager verdens beste potetsalat. (Og nå begynner jeg å gå tom for fun-facts.)
  30. Nei.

Var det interessant??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar