søndag 16. oktober 2011

Dag 1 - bloggutfordring

Fortell om forholdet du er i eller om singeltilværelsen

- Jeg er gift med Martin, og har vært det i ett år :) Vi har vært sammen i 2 3/4 år! Flytta sammen og forlova oss ganske fort, for vi visste med en gang at det var ment to be. Vet ikke helt hva jeg skal fortelle - vi har et godt ekteskap og elsker hverandre, og har det akkurat sånn som man bør ha det med sin kjære :) Det er veldig godt å ha funnet en slik bunnløs kjærlighet som alle leiter etter, men sjelden finner.

Kan jo fortelle at vi er fra to nabokommuner og har delvis samme omgangskrets - dvs jeg hang med noen av hans venner for mange år siden. Så jeg har visst hvem Martin var i tja...12 år eller noe. Jeg tror jeg var 16-17 år da. Husker jeg var på konsert med bandet han spilte i da (Tommycat) og syns han var litt sånn mystisk og kjekk...hehe.

Så da jeg traff ham igjen på fest for snart 3 år siden, syns jeg det var litt stas da :D Vi ble sittende å kline hele kvelden hihi, og traff hverandre igjen dagen etter. Og dagen etter... Og hver dag etter det :) Har vel bare vært uten hverandre et par ganger etter det, en helg på det lengste. Og det er ikke gøy.

Lykke og velstand :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar