onsdag 26. oktober 2011

Dag 10 - bloggutfordring

Diskuter din første kjærlighet og ditt første kyss

- WOOT? Gurgle.

Herregud, det er liksom ikke noe jeg egentlig ønsker å legge ut om da. Tror jeg? Jeg kan si litt da. Så møter jeg meg selv liksom litt på halvveien elns.

Første kyss (som kom først...) var pinlig sent. Tror jeg var 14?.. Rett før jeg ble 15 - ja, det stemmer. Pinlig sent ute med kyssing, syns jeg den gang. Nå driter jeg jo i det, men. Uansett. Vi var faktisk sammen et års tid vi, men jeg vil ikke akkurat kalle det første kjærlighet. Jeg nevner ikke navn, vil jo ikke være kjip, men han var nok en litt sånn start-hjelp-kjærste tror jeg. Ikke helt min type, hverken utseende-messig eller personlighet-lig. For å si det på en mild og sympatisk måte.

Første kjærlighet var vel min første samboer tenker jeg, Alex, som jeg ble sammen med ikke lenge etter :) Som jeg flytta sammen med i en alder av 16 år - her var jeg altså ikke sent ute lenger. Heh. Flytta ned til ham i Fredrikstad siden han studerte på plus-skolen. Det var en fin tid, og vi var sammen i to år. Hadde kanskje vært sammen lenger om det ikke var for at jeg dro på folkehøyskole osv, men sånn ble det med den saken ;) Et bra forhold vil jeg si, mange gode minner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar