mandag 17. oktober 2011

Forkjøla... IGJEN!

Urk. Snørra renner, det presser i panna og knitrer i øra. Nyser bare jeg åpner kjøleskapet og øya ser ordentlig fiskeaktige ut. Festlig. Og jeg som var småsjuk for bare ei uke sida! Jeg ble litt kald på beina da jeg satt ute ved bålet i hagen på lørdag. Var ute i 5 timer - først barnebursdag og så litt restekos med naboene (svogers). Dumt å bli kald på føtta! For da blir man forkjøla.

Så jeg sitter her og snyter meg så nesa blir sår og rød og bælmer solbærtoddy. Babysnupsen driver å leiker på gulvet heldigvis... As we speak med en rosa lekebil som han døtter bortover gulvet mens han sier DDDRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR så høyt han bare kan :) Fine greier.

Hestene fikk mat i en fei i stad - kjipt å være ute mer enn nødvendig. Kjenner liksom sengetrangen kommer krypende med en gang jeg får nesa utafor døra. Rart hvor fort man blir dårligere ^^

Mye som bør gjøres da.... Akkhhhh...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar