tirsdag 25. oktober 2011

Dag 8 - bloggutfordring


En tid når du var tilfreds med livet ditt

- LETT! NÃ¥ :D

Livet blir nok aldri helt 100%, alltid et eller annet man sliter med eller no, men akkurat nÃ¥ har jeg det bedre enn jeg noengang har hatt det. Jeg er gift med verdens beste mann, har to fantastiske barn og de dyra jeg alltid har  drømt om. Bor pÃ¥ et nydelig sted og.

Nei, det er ikke så veldig mye som kunne gjort det bedre. Litt mer penger, en utdannelse (kommer til det i et snarlig innlegg!), litt mindre 7-års-trass og den type krangling, så hadde alt vært helt perfekt. Men det er jo livet altså aldri. Alle har jo sitt å stri med, men jeg syns jeg er heldig :)

Jeg har hatt perioder i livet hvor ting har vært bra, men jeg tror kanskje minnene om gamle tider er bedre enn livet da... Hvis dere skjønner. Rart med det. Minnene burde man kanskje skrevet opp, i en minnebok foreksempel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar