tirsdag 10. januar 2012

Skandiabanken er noen HORER!!!

Beklager ordbruken, men fyttifaen så irri jeg blir på disse inkompetente rasstappene!!! Jeg har blogget om dem før. Her og her.

Ååååååå, jeg blir så sint. *er mentalt voldsomt voldelig*


"Hei.
Har fått varsel om at det vil bli trukket årsavgift på mitt bankkort. Jeg har tidligere vært i kontakt med dere angående dette kortet, for jeg har i lang tid ønsket å avslutte kontoen og hele kundeforholdet i skandiabanken siden jeg benytter en annen bank. Men dette tillot dere ikke.

Her er min første melding til dere ang dette: "Hei. Jeg prøver å få avsluttet kontoen min hos dere, men pga at det er knyttet et kort til kontoen, får jeg ikke gjort dette. Kortet jeg har er også sperret, og jeg får ikke åpnet det heller. Så hvordan skal jeg få avsluttet kort og konto når jeg ikke får gjort noenting? Håper dere kan får gjort noe med dette ganske fort."
Svaret jeg fikk var: ""Hei, Det er dessverre ikke mulig å slette en konto hvor et sperret kort er tilknyttet. Du må da vente til bankkortet er utløpt før du kan slette kontoen din."
Mitt svar: "Hei igjen og takk for raskt svar. Men det syns jeg høres veldig merkelig ut (og nesten ikke lovlig?!), spesielt siden jeg ikke kan åpne kortet selv heller. Kanskje ikke kortet utløper før om to år, må jeg da betale kortavgift osv fram til det utløper?? Jeg vil veldig gjerne få avsluttet kontoen min snarest da jeg bruker en annen bank jeg er mer fornøyd med. Er det altså helt umulig for meg å avslutte kundeforholdet? Hvis det er tilfelle, må jeg sjekke opp dette på andre måter."
Skandiabanken: "Hei, Eva ... ... Du betaler ingen årsavgift på et sperret kort og det koster heller ingenting å ha en konto i Skandiabanken. Du betaler derfor ingenting slik kontoen står i dag. Kundeforholdet får vi ikke avsluttet får utløpsdatoen på kortet er utgått."

Jeg blir derfor mektig irritert for å si det mildt når jeg likevel må betale denne årsavgiften!? Er det på et annet kort?? For hvis jeg ikke husker feil, så har jeg sperret det jeg kunne sperre? Hvis jeg absolutt må vente helt til august for å få avsluttet kundeforholdet, så forventer jeg at dere holder ord og at jeg ikke skal måtte betale noenting - jeg bruker ikke kort eller konto og vil ikke være kunden deres mer!

E."

Hører dere ??!?!?!!?!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg vil IKKKKKKKE VÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRE KUNDE HOS DERE MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*vræler illsint og river seg i luggen*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar