onsdag 28. juli 2010

Skandiabanken forts.

"Hei, Eva ... ... Du betaler ingen årsavgift på et sperret kort og det koster heller ingenting å ha en konto i Skandiabanken. Du betaler derfor ingenting slik kontoen står i dag. Kundeforholdet får vi ikke avsluttet får utløpsdatoen på kortet er utgått. Vennlig hilsen et annet kjøtthue."

Det var svaret jeg fikk. Jeg syns ikke det høres lovlig ut!!! Spesielt ikke når jeg da sjekker det berømte debetkortet og oppdager at det faktisk er helt nytt (ubrukt tilogmed!) og ikke utløper før august 2012! Så det vil altså si at jeg MÅ være kunde hos disse drittfolka i hele to år, helt uten å ha noe valg. Det lukter mugne muffins. En trøst er jo hvertfall at jeg ikke må betale noe, men den er meget mager. Hvis jeg ikke husker helt feil, så er ikke kortet aktivert engang - det må være derfor de har sperret det.

Dobbeltæsj.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar