mandag 2. januar 2012

Godt nyttår!!!

Veldig rart bilde, men det var det jeg fikk til. Jeg ser mye "tjukkere" ut her enn jeg egentlig er. Kanskje kjolen ikke gjør helt jobben sin på bilder, ikke vet jeg. Krøllene forsvant med en gang vi kom ut i snøværet, så det var også igrunn kortvarig moro. Men men, godt å pynte seg litt uansett :D

Min kjære ektemann Martin <3 Det eneste normale bildet jeg fikk av ham, for han bare fjaser.

Nyttårskysset :) Legg merke til luggen min som får øyebrynet mitt til å se helt merksnodig ut... hihi..

Fjollemann altså!

 
Mmmmmmm, hard nyttårsknusekos fra min søte svigerinne/nabo.






Ja, det var nyttårsbildene. Julebilder kommer også, når jeg får ladet opp det andre kameraet så jeg får ført over bildene ;)

Nyttårsaften ja - jo, det var koselig og rolig, akkurat som jeg liker det.

Jeg hadde hatt kalkun i ovnen i timesvis, innvoller som hadde stått og kokt nesten like lenge, så jeg fikk laget god saus og jeg laget waldorfsalat. Ganske flink husmor om jeg tør si det selv :)

Så kom naboene på nyttårsfeiring. Altså svogern min og hans forlovede. Også var jo minstetrollet mitt hjemme da (men han måtte fort i seng, trøttingen). Mens størstetrollet var på hyttetur med faren sin.

Anyhoo - vi spiste masse god mat, drakk litt vin, skravla, spiste dessert og godis, skravla litt mer, hørte på den nye Opeth-skiva (som vi alle er litt skuffet over), og hadde det fint :D Og når klokka nærmet seg midnatt gikk vi ut i snøværet og skjøt opp én rakett-"serie" og fyrte opp noen stjerneskudd.

Jeg er ikke så veldig glad i fyrverkeri (unntatt pyro-arrangementer da....men det er no helt annet) - det er skummelt, dyrt, unødvendig og ofte ikke så veldig fint. Så jeg er glad det ikke var kjøpt mer, men det var ålreit med én likevel, for nabofrua er vokst opp med raketter og syns det er stas :) Men altså, med tanke på hestene og bikkja mi (som blir livredd), så var det bra det ikke var mer. Og vi bor jo litt avsides, så noe særlig bråk fra naboer var det heller ikke :)

Noe særlig mer enn det er det ikke egentlig å fortelle, annet enn å si ....

GODT NYTT ÅR !!!

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år! ^.^ Høres ut som dere hadde det koselig!

    Og kjolen var flott. :)

    SvarSlett
  2. Den Grønnkledde:
    Tusen takk, jo kjolen er jo fin - bare syns den så rar ut på bildet, men pyttsann :D
    Håper du har hatt en fin jul og nyttårsfeiring også!

    SvarSlett