lørdag 7. januar 2012

Hverdag og lugg og sånt

Ja, da er hverdagen tilbake og godt er jammen det! Vi er tilbake til praktiske rutiner, faste tider og orden - og det liker vi. Vel, helt orden er det ikke da. Julepynten er her fremdeles (med tre og det hele), noe jeg kanskje får rydda bort i morgen, men jeg gidder da ikke stresse heller! Og ryddig er det vel heller ikke, men pytt sann. Men orden i livet ellers etter juleferie, usunn mat, usunne leggetider for store og små og igrunn masse surr. Feks er det mye lettere å komme seg tidlig nok opp om morgenen og få fóret og satt ut hestene når størstetrollet må rekke skolen :) Og jeg liker ikke å kaste bort formiddagen...

Ble forresten minnet på (i bloggen til vakre Solgave!) at jeg jo ikke har sagt noe om klipping av lugg (?), i alle fall har jeg ikke tatt bilder av akkurat dét. Men så gjorde jeg akkurat dét, akkurat nå :D Så da får dere et par bilder av meg i dag, noe annet har jeg ikke for hånden, men jeg LOVER å bli flinkere til å ta mer bilder (og legge ut mer bilder på bloggen altså), for det er så mye jeg vil ta bilder AV! Kall det gjerne et nyttårsforsett :)

Håper dere også har kommet inn i faste rytmer (dersom dere liker det) og har det bra i etterdønningene fra jula :D Jeg har by the way ikke fått ladet opp det andre kamera ennå, så julebildene lar vente på seg litt til. Bøtt bøtt.

Dagens antrekk. Med grå, vid ull-dressbukse nedenunder.


Yey. Alltid like festlig å ta bilder av seg selv. *rynker på nesa*

8 kommentarer:

  1. SV: Det var en veldig fin helg :))

    Synes også det er godt å komme i normal rytme etter jula. Jeg tok vekk julepynten og gardinene nå før helgen. Litt godt å få det ut og føle at ting kommer på plass igjen :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig du er! ^^ Og du kledde lugg! :D

    SvarSlett
  3. Nilenna: Aw, tusen takk!!! *rødmer litt* :D

    SvarSlett
  4. SV: Det er dødskjedelig, men utrolig godt etterpå! Gjør seg å åpne skap og skuffer og faktisk finne frem. ;)
    Leste også et rydde-innlegg rett etter jeg var ferdig, så det er tydelig det er populært å rydde nå på nyåret.

    SvarSlett
  5. åå, så godt å virkelig kunne sette ett ansikt til bloggeren, hihi!
    Må si meg helt enig, du kledde virkelig luggen!^^

    SvarSlett
  6. June: Hehe, ja det er kanskje en stund siden jeg har slengt ut no bilder, jaffal av meg selv :) Tusen takk :D

    SvarSlett
  7. Fine bilder av deg, og så søt :D

    SvarSlett
  8. My Rakel: Mjip, takketakk! :D

    SvarSlett