mandag 26. desember 2011

Ai! God jul!!!

Mh....dårlig på å blogge om da'n. Mye å gjøre har jeg hatt! Men nå er det roligere...

Julaften var først superstress, for vi var ikke i havn. Men vi rakk det akkurat til våre 5 fine gjester kom - mine herlige svigerforeldre og to svigersøstre med èn av de respektive. Ungene mine koste seg, vi hadde supergod mat som svigermor hadde laget *føler seg bortskjemt* og vi fikk så mye fint! En superkoselig kveld.

Og nå som det er romjul senker jeg skuldrene, beundrer juletreet og bare slapper av og nyter. Vi skal ha naboene (svoger og forlovede) på nyttårskalkun, men det er ikke fullt så stressende. Så nå er det bare kos... Og jeg innrømmer at jeg egentlig er ganske sliten og trøtt etter alle forberedelser og førjulsstress. *gjesper og smiler*

Bilder kommer snart :)

2 kommentarer:

  1. Jeg vil tro julen må være stressende når man han ansvaret i huset. Jeg har hatt en skummelt avslappende jul hos mormor, jeg!
    Håper du hadde en fin aften da, gleder meg til å se bilder ^^

    SvarSlett