torsdag 8. desember 2011

Rørende toner av Ingebjørg Bratland

Pappa tipset meg om disse to youtube-videoene. Ikke alltid man gidder å kikke på videoer på blogger, men disse må dere se.

På mandag kan "You know who, som vi ikke nevner navnet til" følge med i media igjen. Jeg syns personlig at denne dagen burde være HELT uten hans navn i noen avis eller tv-kanal, for at han skal føle seg liten og ubetydelig. Det er så altfor mye fokus på ham, og så altfor lite på de omkomne og etterlatte. Vi må ikke glemme dem! Jeg skulle gjerne hørt mer om dem, framfor om ham.
Til ettertanke:



Og så en julesalme for litt julestemning (uten å være kristen eller noe). Ingebjørg Bratland synger utrolig nydelig, og denne gir ikke meg tørre øyne i alle fall.



Fantastisk...

2 kommentarer:

  1. Åååh.. elsker Ingebjørg Bratland! Var på konsert med henne i fjor under Folkelarm. Deilig opplevelse!

    SvarSlett
  2. Birginga: Ja, hun er virkelig magisk hun. Hvis jeg noen gang møter henne, skal jeg fortelle henne akkurat dét. Skulle gjerne sett/hørt henne synge en gang, for slike artister er stort sett bedre live enn på opptak :)

    SvarSlett