mandag 19. desember 2011

Korte trekk og juletre

I går var min kjære mann og minstetrollet i skogen og jaktet juletre. De fant et som var akkurat lite nok, og vanvittig jevnt og tett - perfekt! Så det står i garasjen og skogsavvenner seg.

Har trent hester i helga samt ryddet i stallen, som straks er ferdig. Flinke mannen min! Jarl er halt pga white line disease og har vondt stakkar...knudrete, fryst gjørme hjelper lite. Blir godt å få ham inn snart. Litt nattlig bokshvile for ømme føtter. Odin har derimot masse energi :) Lørdag hoppa han rundt og var bajas da jeg skulle longere, men i går var han konsentrert og lydhør, som normalt. Besteste!

Ellers har jeg fått flis under en negl og måtte operere litt på meg selv i går. Voooooondt... Men med nål og pinsett fikk jeg den ut. Urk.

Også fikk jeg kjeft på wow i går. Jeg spilte i en sånn dungeon og fikk en ring som en annen trengte, men siden jeg kun har gratisabonnement, så kan jeg ikke handle med andre spillere... Så da var jeg fucking gnoooooooome starter noob osv. Huhei. Datafreaks som tar wow litt vel alvorlig eller?..

Trøtt. Prøver å suggerere meg selv til å våkne av den koffeinfrie kaffen min.

1 kommentar:

  1. aiai, ja enkelte wow-spillere kan ta ting litt for seriøst noen ganger. Like greit å bare ignorere de som skal lage haloy av ingenting -.-
    Håper du får en fin jul da :D

    SvarSlett