fredag 16. desember 2011

Barneskolejuleavslutningskonsert!

Skolen som eldste sønnen min går på har de siste årene hatt julekonsert, hvor hele skolen deltar (1.-7. kl.). Kommunens største barnekor :) Jeg, Ask og pappa var der, det var også faren til sønnen min og samboern hans.

Ungene var SÅ flinke!!! Jeg fikk klump i hærsen flere ganger jeg :) Hvis det er noe som kan gi skikkelig julestemning, så måååå det jo være barn som synger julesanger. Mange barn! Var delt opp i klassene også da, så alle fikk skinne litt. Adrian-min var så søt, han tok det ganske seriøst og levde seg inn i musikken. Digga og sånn :D Schtili <3

Ask syns også det var fint, la hodet på skuldern min når det var rolige sanger osv. Men det var jo litt sent, så han ble litt sliten og trøtt stakkar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar