onsdag 7. desember 2011

Julestemning og oppdatering

Vært litt tørke fra meg et par uker elns, jeg har vært en stund uten nett. Betale regninger og sånt er praktisk ;) Anyhoo, det har ikke skjedd no særlig spennende siden sist egentlig.

Jeg var på Elm Street forrige helg. Stedet skal legges ned (dessverre), så jeg måtte hit en siste gang - og da var det jo kjekt at min kjære skulle spille konsert der :) Dette var forrige lørdag. Bra kveld, traff non kjente og drakk rødvin (nammenam).

Mannen min da - ække gæærn han der :D

Grisegrekærn, en av mine beste venninner som jeg kan snakke med om alt ;) Flatterende med blits når man har rødvinslepper gitt.

Vil bare skvise inn her at jeg nå veier veldig mindre enn på lenge! Før graviditeten veide jeg rundt 62 kg elns. Gikk normalt opp i svangerskapet, og har ikke trent eller slanka eller noe. Orker ikke og har ikke tid! Men jaffal - nå som Ask er 1 år (og 1 mnd) veier jeg altså under det jeg veide før jeg ble bolle :) 58 kg :D Ikke værst. Tror det er mye amming som har gjort utslaget. Eneste som er kjipt nå er at jeg har mye posete klær... Og så glemmer jeg jo å få tatt bilder av hele meg når jeg har pynta meg - irri. Neste gang SKAL jeg huske på det!

Her er det jeg sitter og fikler i rotet mitt :)

Dette er det jeg har fiklet med i det siste, pakkekalender til guttaboys :) Fin eller?? Brukt 3 år liksom...sånt prosjekt som var litt pes. Men det var verdt det :D Alt er helt hjemmesnekra og koselig!

Denne fikk jeg av eldstemann - førjulsgave. Søt og fin eller??! *smelt*

Litt julestemning med svibler og julestjerne :)

Har altså sittet og sydd endel i det siste. Også prøver jeg å få jul i huset. Men ikke overdrevent heller, for jula er ikke heeeeelt her ennå :) Men advent er superkos :D

Nå kom mannen min hjem fra nok en spillejobb, så da er det vel natta straks tenker jeg :D

1 kommentar:

  1. Du er nok ikke den eneste som har hatt litt tørketid på bloggfronten. Syns de fleste har vært litt slapp i det siste, inkludert meg selv. ^^
    ahh, den julekalenderen ble kjempefin! Er jo greit å inn å litt jul i adventstia. Selv om når man bor helt alene blir det dårlig med pynting, i det minste i hulen min, haha ^^

    SvarSlett