lørdag 7. juni 2008

Ytringsfrihet

Jeg har bestemt meg for å begynne å bruke ytringsfriheten min litt mer. Jeg har RETT til å si hva jeg mener!

F.eks. i dag:
Var på stranda med Adrian og pappa. Det mye uintelligente folk, som parkerer folk inne på parkeringsplasser, som tenner engangsgriller midt på en full strand så alle få ekkel grillukt på seg og til tross for TOTALFORBUD mot å tenne bål eller grill, selv om det er i nærheten av vann, pga ekstrem brannfare. Og folk som kjører for fort når det er barn i veien. Sånne ting skal jeg begynne å si ifra om.

Pappa mente at det kan være litt skummelt fordi jeg kan få meg en på trynet, men jeg er da ikke frekk?? Jeg mener jo å si ifra på en høflig, men bestemt måte. Og ikke for å krangle, men for å uttrykke mine meninger. Folk kan se på det som at jeg blander meg, men hva gjør vel det?
Jeg har alltid vært litt redd for å si ifra, men det er det nå slutt på. Altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar