onsdag 4. juni 2008

Litt skryt av mine nærmeste!

ADRIAN!
Sønnen min er virkelig en fantastisk liten gutt. Han er snill, smart, hjelpsom, pen, flink, glad, høflig, NUSSELIG, morsom, klok, nydelig og massemasse mer. Jeg er SÅ fantastisk stolt over å være moren hans. Han er bare perfekt!! Og så mye mer enn dét, er det ikke å si. Gullet mitt.

Mamma!
Hun er rett og slett ganske unik. Hun er uvanlig sporty, en skikkelig lekkerbisken (hehe) og er en så støttende og god mor som det er mulig å oppdrive. Hun jakter, hun kjører motorsykkel, lager himmelsk mat og så mye mye annet, hva er det ikke mamma'n min ikke kan?? En flott kvinne som jeg håper sender sine "holde-seg-godt-gener" videre til meg, for HVEM skulle tro at hun var bestemor?... Hun kommer og redder meg når jeg trenger det, det er godt å ha en mor som gjør det. En mor jeg kan betro meg til, dra på Tusenfryd med, eller feste med. Min mamma!

Pappa'n min!
Han er god han, ofte snillere enn han burde. Han har kommet seg gjennom akutt leddgikt og er nå sterkere psykisk enn han sikkert noengang har vært. Pappa stiller alltid opp for meg når jeg trenger han, uansett hva det gjelder. Når han har dårlig råd, deler han de siste kronene med meg, hvis jeg har mindre. Han er ærlig, morsom og høyst intelligent. Jeg er nok litt pappa-jente, etter å ha vokst opp hos ham, og selv om vi har hatt våre konflikter, er han allikevel fremdeles og vil alltid være min beste venn. Og verdens beste beste-far :D

Helene
Godeste bestevenninne en kan ha, hun kan jeg stole på, hun kan jeg kan være fortrolig med, være sur på uten at det gjør noe, le med eller gråte med, og jeg vet hun er ærlig med meg når jeg trenger det. Det er utrolig godt å ha en venn som Helene, en som bare stikker innom og ser en film, eller for en prat og det er alltid like koselig.




JEG ELSKER DISSE MENNESKENE!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar